Google Analytics dominerer som webanalyse verktøy

Ihvertfall hvis vi skal tro svensken Lars hos Webanalys.nu

Her er noen av eksemplene han viser til

Nettbutikker som bruker Google Analytics:

NetOnNet
Adlibris
CDON.COM

Datingnettsteder som bruker Google Analytics:

Mötesplatsen
E-kontakt
Match.com

For mange vil trackingen du kan måle i Analytics være nok, og prisen på Analytics er attraktiv for mange: GRATIS..  Allikevel kan det for mange bedrifter være lurt å heller velge et råere analyseverktøy. Spesielt hvis du kun driver butikk på nettet. Da bør du kunne måle alle aktiviter du gjør på nettet som bannere, annonser på Kvasir og Gule Sider, Facebook, My Ad, AdPower osv.

Mange av disse verktøyene kan også bergne nøyaktige ROI’er på alle inngående klikk, og de mer avanserte lar deg konstant overvåke og justere trøkket du vil kjøre…

Lese om flere svenske firmaer som bruker Analytics – Klikk linken nedenfor

http://webbanalys.nu/google-analytics-dominerar-svenska-marknaden/

Forslag til andre webanalyse verktøy? Kommenter..

Share

2 Comments

  1. Thomas Kirkemo

    28. februar 2010 at 2:31 pm

    Bruker analytics her på Timepoint, og tror lastetiden er minimal..

  2. Vurdert analytics på et par siter, men ser ut som det tar tid for besøkende å laste tjenesten…?

Legg igjen en kommentar

Your email address will not be published.

*

© 2017 SEO OSLO

Theme by Anders NorenUp ↑